LOGGA IN MED DITT E-HANDELSKONTO



{{serverResponse}}
{{ forgotEmailMessage }}
GLÖMT LÖSENORD

Butiksinfo

  • {{ storeInformation.Address }}
  • {{ storeInformation.ZipCode }} {{ storeInformation.City }}
  • Visa på karta

Öppettider

  • Vardagar: {{ storeInformation.HoursWeekDay }}
  • Lördag: {{ storeInformation.HoursSaturday }}
  • Söndag: {{ storeInformation.HoursSunday }}
  • Mer information och event!
Avvikande:

Kontakt

  • {{ storeInformation.Mobile }}
  • {{ storeInformation.Phone }}
  • {{ storeInformation.Fax }}
  • {{ storeInformation.Email }}
Toggle navigation Meny - Vanliga frågor

Vanliga frågor

 

Leveranser

 

Bli kund

 

Mina sidor

 

Fakturor

 

Returer

 

Reklamation och garanti

 

Reparation och service

 

Övriga frågor

Ja, under Mina sidor kan du ändra leveransadress och även lägga in flera leveransadresser. Du måste dock alltid välja en standardadress. När du genomför köpet i kassan så kan du välja önskad leveransadress.
Ta kontakt med kundsupport på telefonnummer: 019-35 10 30 eller via mail: kundsupport@wuerth.se
Om din order är Würth tillhanda senast 14:00 sker normalt leverans efterföljande dag till södra och mellersta Sverige, upp till Sundsvall (undantag är ekonomileveranser). Norr om Sundsvall sker leverans normalt dag 2. Ledtiderna för farligt och skrymmande gods kan i vissa fall bli längre.
För att din beställning ska levereras nästa arbetsdag behöver du lägga ordern en vardag innan kl. 14.00 (undantag när leveransadress är norr om Sundsvall då det kan ta ytterligare en dag).
Ja, det går självklart bra. På e-handelsordrar tar vi ingen extra avgift för aviseringen. Ange bara det telefonnummer du vill ha avisering till när du väljer leveranssätt.
Du kan välja mellan Postnord och DHL. Du anger ditt val vid ”Fraktsätt” i kassan.
Ja, det går bra. Du väljer då leveranssätt "Pitstop" i kassan, så kontaktar butiken dig när din order är klar för avhämtning. Vid Pitstop-order betalar du ingen frakt.
En stor del av våra artiklar finns på vårt centrallager i Örebro. Vissa artiklar beställer vi dock från externa leverantörer och från lagret i Tyskland. Leveranstiden på dessa artiklar kan variera beroende på leverantörernas lagersaldo.
Vi vänder oss i första hand mot företagskunder. I våra butiker kan du som privatperson dock handla delar av vårt sortiment. (Vi säljer ej kemiprodukter till privatpersoner på grund av rådande lagstiftning).
För att se våra priser behöver du ha ett kundnummer och vara inloggad på sidan. När du skapar ditt konto hos oss väljer du vilken bransch du verkar inom. När registreringen är klar kommer du att se alla priser och kan börja handla.
Du registrerar dig som kund hos genom att fylla i Nykundsformuläret på wurth.se. När du fyllt i alla uppgifter så får du ett kundnummer och kan börja handla hos oss.
För att handla i Würths e-handel behöver du vara registrerad som kund hos Würth och ha ett e-handelskonto. Har du redan ett kundnummer hos Würth så skapar du snabbt och enkelt ett e-handelskonto här.
Ja, du behöver ett kundnummer för att kunna handla av oss. Skapa e-handelskonto här.
Ja, det kan du göra. För att lägga till en användare på ditt kundnummer går du till Mina sidor och klickar på ”Skapa ny användare”. Där fyller du i önskade uppgifter och klickar på ”Lägg till”. Därefter skickas användaruppgifterna ut till den aktuella användaren.
När du är inloggad, klicka på ditt namn uppe i vänstra hörnet på sidan så kommer du till Mina sidor.
Favoritlistorna hittar du under ”Mina sidor”. Där finns en rubrik som heter ”Favoriter”. Du kan också komma till dina Favoritlistor när du är inne på en produkt och klickar på stjärnan.
Klicka på ”Logga in”, fyll i din e-postadress och bocka sedan i rutan ”Glömt lösenord” så får du vidare instruktioner.
Ta kontakt med ekonomi via mail här eller telefonnummer: 019-35 10 80.
Vill du ha PDF-faktura så fyller du i formuläret här.
Vill du ha EDI-faktura mailas uppgifter om VAN-leverantör, organisations- och GLN-nummer samt eventuellt krav på fakturamärkning här.
Under Allmänna försäljnings- och leveransvillkor hittar du all information om returhantering, där kan du även skriva ut returunderlag. Läs mer här.
Under Allmänna försäljnings- och leveransvillkor hittar du all information om reklamation & garanti, där kan du även skriva ut Reklamations- & garantiunderlag. Läs mer här.
Om din maskin eller ditt verktyg behöver repareras och reklamationsrätten gått ut så kan vi erbjuda reparation/service genom våra servicepartners. Hitta Reparation- och serviceunderlag här.
Du hittar alla säkerhetsdatablad vid respektive produkt i vår E-handel. När du valt artikel ligger alltid våra säkerhetsdatablad under knappen ”produktdokument”. Läs mer om säkerhetsdatablad här.
Ja, fyll i formuläret här och meddela att du vill ha dina säkerhetsdatablad via mail. Ange kundnummer och mailadress. Tänk på att meddela oss vid byte av mailadress.