REDAN KUND? - LOGGA IN



{{serverResponse}}

{{ forgotEmailMessage }}
GLÖMT LÖSENORD

Butiksinfo

  • {{ storeInformation.Address }}
  • {{ storeInformation.ZipCode }} {{ storeInformation.City }}
  • Visa på karta

Öppettider

  • Vardagar: {{ storeInformation.HoursWeekDay }}
  • Lördag: {{ storeInformation.HoursSaturday }}
  • Söndag: {{ storeInformation.HoursSunday }}
  • Mer information och event!
Avvikande:

Kontakt

  • {{ storeInformation.Mobile }}
  • {{ storeInformation.Phone }}
  • {{ storeInformation.Fax }}
  • {{ storeInformation.Email }}
Toggle navigation Meny - Sagt om ORSY

Sagt om ORSY

 

"Orsy gör oss betydligt mer effektiva"

– Eitech Electros verkstad i Umeå har samarbetat med Würth sedan 1998, och när vi flyttade in i våra nya lokaler 2007 började vi använda ORSY. Tack vare ORSY har vi förkortat våra stilleståndstider rejält genom att vi alltid har rätt förbrukningsmaterial hemma. ORSY-systemet skapar ordning och reda vilket i sin tur gör oss effektivare. 

goodtech_2000x750.jpg

Vi levererar produkter och tekniska lösningar inom bland annat energisektorn, infrastruktur samt industrin och har bra snurr på förbrukningsmaterial. Med ORSY kan vi fokusera på vår verksamhet och inte lägga energi och tid på sådant som vi inte ska göra. Den tiden lägger vår Würth-säljare ner istället.

Mikael Öberg
arbetsledare, Eitech Electro AB, Umeå

 

"Enkelhet - det är ORSY, med ett ord"

– Efter sju år med Würths röda ORSY-system kan jag bara konstatera hur enkelt och smidigt det är. Vi har totalt åtta sektioner i plåtverkstaden och serviceverkstaden och behöver aldrig fundera på om de är påfyllda med rätt grejer. Det sker med automatik via säljaren, det är knappt att vi märker det. 

Malmobilcentrum_2000x750.jpg

Vi får aldrig för lite förbrukningsmaterial, och aldrig för mycket. Vi får de volymer vi har kommit överens om. Det är en av anledningarna till att jag har förtroende för Würth.

Daniel Möller
servicemarknadschef, Malmö Bilcentrum AB

Är ORSY något för dig?

På många arbetsplatser går det åt mycket tid till att köpa förbrukningsmaterial, inventera, beställa och packa upp material. Att inte ha ordning och reda på material, verktyg och maskiner gör att verksamheten inte rullar på så effektivt som den skulle kunna. Hur är det på din arbetsplats?

Svara på tre frågor och se om ORSY kan göra din vardag effektiv och bekväm.

Vill du kunna köpa material från en enda leverantör?

Många leverantörer innebär ofta många fakturor och många leveranser att hålla ordning på. Vore det inte skönt att ha några bollar färre att hålla i luften?

Med färre leverantörer får du bättre kontroll på leveranserna och flödet av produkter. Antalet fakturor minskar avsevärt, från oss får du endast en samlingsfaktura på dina inköp. Genom att samarbeta med en eller få leverantörer spar du tid och pengar.

Vill du ha bättre ordning och reda på ditt förbrukningsmaterial?

Saknas produkter när de som bäst behövs?
Är det svårt att få överblick över förbrukningsmaterialet?

Tack vare ORSY får du ett optimerat sortiment, levererat i rätt volym och vid rätt tidpunkt. Med hjälp av ORSYcheck kontrollerar vi fortlöpande statusen på systemet. Kontinuerligt följer vi också tillsammans upp din köpstatistik för att se om sortimentet behöver förändras.

Lägger du ner mycket tid på att hantera ditt förbrukningsmaterial?

Att inventera, beställa och packa upp produkter stjäl tid från viktigare arbetsuppgifter. Har du den tiden?

Varför göra allt själv när det bara tar en massa onödig tid? Med ORSY på arbetsplatsen kan du vara säker på att produkterna finns på plats när du behövs. Vi fastställer min-/maxlager, inventerar samt plockar upp och märker produkter. Du kan med gott samvete lita på oss.