LOGGA IN MED DITT E-HANDELSKONTO



{{serverResponse}}
{{ forgotEmailMessage }}
GLÖMT LÖSENORD

Butiksinfo

  • {{ storeInformation.Address }}
  • {{ storeInformation.ZipCode }} {{ storeInformation.City }}
  • Visa på karta

Öppettider

  • Vardagar: {{ storeInformation.HoursWeekDay }}
  • Lördag: {{ storeInformation.HoursSaturday }}
  • Söndag: {{ storeInformation.HoursSunday }}
  • Mer information och event!
Avvikande:

Kontakt

  • {{ storeInformation.Mobile }}
  • {{ storeInformation.Phone }}
  • {{ storeInformation.Fax }}
  • {{ storeInformation.Email }}

Dynamate effektiviserar inköpen med hjälp av Würth App

Dynamate levererar tjänster inom underhåll, service och utveckling för industriföretag. De har varit kunder hos Würth sedan 2010 och handlar delvis digitalt på wurth.se och via Würth App. Sandra Ström är förrådsansvarig på Dynamate  och ansvarar för att förbrukningsmaterial och verktyg finns tillgängligt för smidesteknikerna. Vi tog oss ett snack med henne för att höra hur hon tycker det fungerar att använda Würth App.

 

Vilken funktionalitet i appen använder du mest?

Det jag använder mest i appen är sökfunktionen och scannern. När någon frågar mig om en artikel så är det smidigt att kolla upp den i appen istället för att öppna datorn hela tiden. Jag lägger också ordrar i Appen regelbundet. Jag gillar att man får aviseringar om statusen på beställningen, de kommer också i lagom mängd. Sen är det smidigt med snabb synlig info om saldo och snabb åtkomst av bruksanvisningar och datablad. Det är också smidigt att man ser pris på artiklarna, det hjälper till när mina kollegor ska räkna på jobb för kund.

Hur tycker du det fungerar med scanning-funktionen?

Scannern är en av de bästa funktionerna i appen, jag använder den väldigt ofta. Fördelen är om man har tex. en sprayburk så är det bara att scanna av koden med appen, istället för att hålla burken i ena handen och skriva med andra på mobilen. Lägg sen till ålderssynen på det. Scannerfunktionen räddar en varje gång.

För mina kollegor som är ute på fältet underlättar det när de snabbt kan scanna in en existerande produkt som de har i bilen. Ofta lägger de en Pitstop-order så att de kan hämta den i butik som de vet att de kommer att passera inom kort.

Använder du funktionen ”mina beställningar”?

Ja, den använder jag dagligen. Det är väldigt smidigt att använda ”mina beställningar” i appen. Man får koll på vad man har beställt och man ser också info om produkten som är på väg.

Har du något tips du vill dela med dig av?

Appen är kanon om man har många medarbetare som jobbar ute på fältet. Många av mina kollegor finns på olika orter och jag har hjälpt till att skapa användare åt dem så att de lätt kan komma igång att handla via appen. Många är på resande fot också och har inte tillgång till dator, men med hjälp av appen så har de ändå koll på sina beställningar. De kommer också lätt åt säkerhetsdatablad med några få skärmtryckningar.

Vad gäller e-handeln så tycker jag att det är smidigt att själv kunna lägga till och ta bort behörighet på användare i e-handeln. När det kommer nya kollegor så ser jag till så att det finns ett konto till dem och de får sin inloggning via e-post. Det ska vara lätt att shoppa rätt… 


Ladda ner Würth App i App Store här >

Ladda ner Würth App i Google Play här >