ORSYdigital_skap.jpg

ORSYskåp digital

Vårt ORSY skåp digital använder RFID-teknik för att ge dig ytterligare kontroll på ditt lager och uttag av förbrukningsartiklar. De överenskomna produkterna får RFID-etiketter och skåpet läser av vad som plockas ut och av vem.

Fördelar

•  Automatisk inventering och beställning baserat på min- och max-lager                                                                                                                                

•  Ökad kontroll och minskat svinn genom att uttag registreras per användare

•  Kontroll på lagernivåer

•  Ordning och reda

Hur fungerar det?

För at skåpet ska öppnas behöver en medarbetare identifiera sig. När personen sedan plockar ut produkter kommer skåpet automatiskt registrera uttaget och knyta det mot användaren som identifierade sig. Personen kan även knyta sina uttag mot ett projekt eller referens.

 

När skåpet stängs igen sker en automatisk inventering av allt material. Genom att sätta min- och max-lager kan skåpet själv beställa påfyllning av produkter efter inventering.

 

Kunden/du? kan genom ”back-endsystemet” se vem som plockar ut vilka och hur många produkter. Det hjälper er dessutom hålla koll på var förbrukningen faktiskt används vilket hjälper till med budgetering, fakturahantering och prissättning på era egna tjänster eller produkter.

 

Vill du veta mer om ORSYskåp digital? Fyll i vårt kontaktformulär (öppnas i ny flik) så kontaktar vi dig!