REDAN KUND? - LOGGA IN



{{serverResponse}}

{{ forgotEmailMessage }}
GLÖMT LÖSENORD

Butiksinfo

  • {{ storeInformation.Address }}
  • {{ storeInformation.ZipCode }} {{ storeInformation.City }}
  • Visa på karta

Öppettider

  • Vardagar: {{ storeInformation.HoursWeekDay }}
  • Lördag: {{ storeInformation.HoursSaturday }}
  • Söndag: {{ storeInformation.HoursSunday }}
  • Mer information och event!
Avvikande:

Kontakt

  • {{ storeInformation.Mobile }}
  • {{ storeInformation.Phone }}
  • {{ storeInformation.Fax }}
  • {{ storeInformation.Email }}
Toggle navigation Meny - ORSYsmart
orsy_smart.jpg

ORSYsmart

ORSYsmart – skåpet som kan spara tid åt dig.

ORSYsmart-konceptet är en vidareutveckling av vårt ORSYtainer-koncept och är den perfekta lösningen dig som t.ex. arbetar på en arbetsplats i ett bygg- eller installationsprojekt där du vill slippa springa mellan våningsplan eller andra utrymmen för att få tag på förbrukningsmaterial.

ORSYsmart är låsbara rullvagnar med stora hjul och har lyftöglor för säkra lyft som du hyr av oss under en viss tid. De kan exempelvis placeras på utvalda våningsplan och utrustas med förbrukningsmaterial för det arbete som pågår på just den våningen och för det specifika jobbet.

Med en personlig service på plats som passar dina behov kan vi; inventera, beställa och packa upp ditt material precis där du vill ha det. I vagnarna finns alltid rätt produkter för varje byggfas, levererade just-in-time. Det gör att du sparar tid.

Tjänsten kan vid behov utföras av Würth efter ordinarie arbetstid för att passa vissa kundbehov. I tjänsten ingår Würth ”Site check up” som är ett hjälpmedel för arbetsledning på ett projekt och som säkerställer rätt material enligt byggets faser. Ni får också hjälp med hanteringen av säkerhetsdatablad om så behövs. Returhantering och reklamationer tar vi också hand om. Allt för att ni ska kunna fokusera på det ni är bäst på. Din tid är värdefull – därför finns Wurth.

Fördelar med ORSYsmart-konceptet:

  • Minskar tidsåtgången för hantering av järnhandelsvaror samt minskar transporter till och från byggarbetsplatsen och våningsplan
  • Optimerat sortiment med min- och maxnivåer - minimerar svinn och spill
  • Produktsortiment som följer projektets faser – ”Just in time” leveranser
  • Ökad produktivitet – ger er ett lönsammare byggprojekt
  • Uppmärkning av alla artiklar i skåpet, vilket skapar ordning och reda, ingår i servicen
  • Tjänsten kan anpassas efter kundens och projektets specifika behov

Intresserad av ORSY?

Fyll i dina uppgifter nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.